Ładowanie...
+(48) 695 104 574
pl en de de

Aktualności

Nowoczesne stodoły w górach. Zobacz nasze najciekawsze realizacje

Naszą misją jest wyznaczanie nowych standardów w budownictwie modułowym, dlatego w sięgamy po zaawansowane technologie, a dzięki produkcji elementów w naszych zakładach, dokładnie przyglądamy się i kontrolujemy proces ich powstania. Możemy dzięki temu dostarczać naszym Klientom gotowe domy, będące synonimem trwałości, energooszczędności i zdrowego mikroklimatu. Oto, jak działamy, na przykładzie naszych realizacji.

Co wyróżnia domy modułowe WestaTre?

Doskonale rozumiemy, że budowa własnego domu albo postawienie budynku wypoczynkowego dla siebie lub pod inwestycję często jest spełnieniem marzeń naszych Klientów. Chcemy przez tę drogę przejść wspólnie z nimi i cieszyć się z uzyskanych efektów. Dlatego naszą działalność wyznaczają trzy ważne filary.

Technologia STEICO

W WestaTre postawiliśmy na rozwiązania wiodącego producenta w dziedzinie współczesnego budownictwa drewnianego – technologię STEICO. Jest ona nieodłącznym elementem konstrukcji naszych domów, która została opracowana zgodnie z obowiązującymi standardami oraz wytycznymi, zapewniającymi nie tylko komfort użytkowania, ale także energooszczędność. Wykorzystanie drewna jako głównego materiału budowlanego, połączone z zaawansowanymi rozwiązaniami termoizolacyjnymi, zapewnia nie tylko wyjątkową trwałość i bezpieczeństwo, ale także znakomitą efektywność energetyczną. Dzięki temu, domy WestaTre są przyjazne dla środowiska, a jednocześnie oferują zdrowy i komfortowy mikroklimat wewnątrz, co ma bezpośredni wpływ na dobrostan mieszkańców.

Wsparcie na każdym kroku

Wiemy, że proces budowy domu może być skomplikowany i czasochłonny. Dlatego oferujemy kompleksowe wsparcie, które obejmuje pomoc w doborze odpowiedniej działki, zarządzanie formalnościami prawnymi, a także doradztwo techniczne na każdym etapie projektu. Dzięki temu, nasi Klienci mogą skupić się na emocjonującej podróży, jaką jest tworzenie własnego domu, pozostawiając złożone kwestie w rękach naszych doświadczonych specjalistów. Od pierwszego kontaktu, przez proces budowy, aż po odbiór kluczy, WestaTre zapewnia, że każdy aspekt projektu jest realizowany z najwyższą starannością.

Elastyczność i indywidualne podejście

Oprócz tego, oferujemy również dużą elastyczność w podejściu do obsługi Klienta i wspólnej realizacji projektów. To otwiera drzwi do szerokich możliwości dostosowania domu do indywidualnych potrzeb i marzeń każdej osoby, która nam zaufała.

Zresztą, najlepiej pokażą to nasze realizacje, a w tym roku było ich sporo. Zobacz, co oferujemy i jak realizujemy marzenia osób, które postanowiły powierzyć je w nasze ręce.

Nowoczesne stodoły od WestaTre w górskich krajobrazach

WestaTre, dzięki swojemu doświadczeniu i ekspertyzie, zyskała uznanie jako lider w realizacji projektów domów modułowych na wymagających terenach górskich. To właśnie tam przywieźliśmy i zamontowaliśmy w tym roku najwięcej naszych domów. A ponieważ górskie krajobrazy przywodzą na myśl doceniany skandynawski design, nic dziwnego, że wśród naszych Klientów największą popularnością cieszyły się modele GRAN i UTEN. Ze względu na swoją nowoczesną architekturę i adaptacyjność, są doskonałym rozwiązaniem dla tego typu terenów – idealnie wtapiają się w otoczenie, a dzięki dużym przeszkleniom dają domownikom i użytkownikom wrażenie bezpośredniego obcowania z pięknem natury przy jednoczesnym dużym poczuciu prywatności. Zbudowane z wysokiej jakości materiałów i trwałej konstrukcji, którą obejmuje aż 30-letnia gwarancja, są one doskonale dostosowane do wymagających warunków górskich.

GRAN – mała przestrzeń, duże możliwości

Model GRAN to kwintesencja nowoczesnego, modułowego budownictwa, łączącego w sobie elegancję, funkcjonalność i możliwość personalizacji. Ten kompaktowy dom modułowy z antresolą, o powierzchni 35 m², jest doskonałym wyborem zarówno jako miejsce wypoczynku w górach czy nad morzem, jak i atrakcyjna inwestycja pod wynajem.

Zalety modelu GRAN:

• Nowoczesny design i dużo światła: GRAN wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i dużymi przeszkleniami, które zapewniają obfitość naturalnego światła, tworząc wrażenie przestronności.
  • Przemyślana ergonomia: Pomimo swoich zwartych wymiarów, GRAN oferuje wyjątkową funkcjonalność, idealnie sprawdzając się jako domek wakacyjny.
  • Ekonomiczna realizacja: Dzięki modułowej technologii budowy, GRAN jest ekonomicznym rozwiązaniem i sposobem na szybką realizację marzeń. Może pojawić się na terenie Twojej działki już po 2 miesiącach od podpisania umowy.rozpoczęcia produkcji.

A jak się prezentuje w warunkach naturalnych? Oto trzy przykładowe realizacje:

W niedalekim sąsiedztwie Kozienickiego Parku Krajobrazowego stanęły dwa domy GRAN o bardzo stylowym wykończeniu. Będą one gościły przyjezdnych, szukających wytchnienia od miejskiego zgiełku, stęsknionych za ciszą, zielenią i spokojnym rytmem dnia.

Ta inwestycja to sposób na rozwój działalności właścicieli, którzy prowadzą zajęcia z jogi. Teraz, oprócz warsztatów z relaksacji, mogą zaproponować swoim klientom otoczenie, sprzyjające prawdziwemu wypoczynkowi.

dom modułowy 35 m2 z antresolą

mały dom modułowy drewniany 35 m2

Wtopione w zieleń liściastych drzew, z górskim krajobrazem w tle, mini osiedle domów GRAN zaprasza do wynajmu osoby, szukające regeneracji wśród natury i ciszy. Ta realizacja była szczególnie wymagająca – na miejsce przywieźliśmy aż 6 domków, zmodyfikowanych zgodnie z potrzebami Klienta. Na jego życzenie poszerzyliśmy budynki do 4 metrów, wydłużyliśmy ściany i dach, stworzyliśmy też zadaszony taras, który sprzyja relaksowi. Dodatkową ochronę i estetyczny akcent dodadzą stylowe daszki nad wejściem.

dom modułowy GRAN na konstrukcji drewnianej

dom modułowy steico

drewniany dom modułowy 35 m2

Na dwa domki z widokiem na malowniczą dolinę zdecydował się również Klient, dysponujący działką pod granicą z Czechami. Na jego życzenie również dokonaliśmy niewielkich zmian w projekcie, które polegały na powiększeniu bryły, by zapewnić użytkownikom przestrzeni dodatkowy komfort. Antracytowa elewacja dodała im elegancji i sprawiła, że doskonale komponują się na tle krajobrazu. Jesteśmy pewni, że efekt ten utrzyma się o każdej porze roku.

dom modułowy w górach

nowoczesna stodoła dom modułowy 35m2

GRAN nowoczesna stodoła dom modułowy na konstrukcji drewnianej

Jak widać, WestaTre oferuje dużą elastyczność w podejściu do obsługi Klienta, realizacji, a także zmian w ramach oferowanych projektów. Dzięki temu, każdy dom modułowy GRAN może stać się unikalnym odzwierciedleniem potrzeb i marzeń jego właściciela. Zobacz, jakie oferuje możliwości →

UTEN – skandynawska elegancja w harmonii z naturą

Model UTEN jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią sobie prostotę, minimalizm i maksymalne wykorzystanie przestrzeni. To doskonały wybór dla rodzin, które chcą cieszyć się nowoczesnym designem w bliskim otoczeniu przyrody.

Zalety modelu UTEN:

• Nowoczesna architektura: UTEN wyróżnia się minimalistycznym profilem i ciekawym designem, który zbliża mieszkańców do natury.
  • Przemyślany układ funkcjonalny: Na parterze znajduje się przestronna część dzienna z aneksem kuchennym i sypialnią, zapewniającą prywatność i komfort. Na piętrze mieszczą się dodatkowe sypialnie i toaleta.
  • Bliskość natury: Duże przeszklenia w UTEN pozwalają cieszyć się widokiem otaczającej natury, jednocześnie zapewniając obfitość naturalnego światła.

Ten projekt tworzy idealne miejsce do życia i wypoczynku, a jak wygląda na żywo? Oto nasze realizacje:

Marzenie o komfortowym domu na odludziu jeszcze nigdy nie było tak bliskie. Nasi Klienci postanowili udostępnić na wynajem właśnie takie miejsce dla osób zmęczonych miejskim zgiełkiem. Aby ta inwestycja zwróciła się jak najszybciej, zdecydowali się skorzystać z zalet budownictwa modułowego. W ciągu kilku miesięcy wyprodukowaliśmy dla nich nasz zachwycający UTEN i już jesienią tego roku ta mała inwestycja stanęła w pięknym otoczeniu, z daleka od głównych ulic.

nowoczesna stodoła dom modułowy UTEN

dom modułowy na konstrukcji drewnianej nowoczesna stodoła

W Karpaczu w listopadzie postawiliśmy także UTEN z nieco zmodyfikowaną bryłą. Na życzenie Klienta zwiększyliśmy szerokość do 6,3 m, a poddasze zamieniliśmy na antresolę. Do budynku dobudowany został też wiatrołap. Modyfikacje sprawiły, że powierzchnia zabudowy zwiększyła się do 72,5 m2, a powierzchnia użytkowa – aż do 82,75 m2. Oto nasza realizacja jeszcze w trakcie montażu. Już na tym etapie można podejrzeć, jakie widoki będą zachwycały domowników każdego dnia.

dom modułowy steico nowoczesna stodoła

dom modułowy drewniany steico

Co jeszcze oferuje model UTEN? Zobacz zrzut i specyfikację →

Dlaczego warto wybrać WestaTre?

Stawiając na współpracę z nami, wybierasz nie tylko jakość i innowacyjność, ale także elastyczność i doświadczenie. Nasze modele, takie jak GRAN i UTEN, są doskonałym przykładem tego, jak nowoczesne budownictwo modułowe może spełnić Twoje marzenia o idealnym domu, niezależnie od lokalizacji i ukształtowania terenu.

Naszym Klientom oferujemy również takie korzyści, jak:

• Innowacyjność i ekologia, które osiągamy dzięki wykorzystaniu sprawdzonych technologii STEICO oraz naszego doświadczenia.
  • Elastyczność i indywidualne podejście do realizacji każdego projektu. Przyjrzymy się wyzwaniom, jakie przez Tobą stoją i znajdziemy rozwiązania najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
  • Doświadczenie w trudnych lokalizacjach, zwłaszcza na nieregularnych terenach górski, co daje nam przewagę wśród konkurencji.
  • Kompleksowe wsparcie: od pomocy w wyborze działki, przez proces budowy, aż po finalne przekazanie kluczy.

Zapraszamy do kontaktu

Już teraz postaw fundamenty pod swoje marzenia. Skontaktuj się z naszymi doradcami i zrób pierwszy krok ku ich realizacji. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, rozwiejemy wątpliwości, a przede wszystkim pokażemy, że sprawna realizacja planów wcale nie jest taka trudna. Sprawdź nas →